Jumaat, 30 Julai 2010

hari kedua

hari ni aku rase boring sgt2......boring thp cipan r.....

hari ni aku tension r....semalam aku bengang ngn sorg budak nie....

rse cm geram sgt...menyedap jerk tuduh aku..pe kehel.....

kte aku jeles kt dia....pe kehel aku nk jeles kt dia....aku xknl pon dia

aku xpernah jupe pon dia.....knp lak aku nk jeles...

adoiii..mental betol budak nih

aku lak yg stress duk layan dia.......

lain kali malas r aku nk layan budak yg perasan cm dia tu......nanti aku lak yg mental

disebabkn aku terlalu tension...nk senyum pon susah.....adoi(berkedut muka i)hehehe

ok la.....setakat inilah coret aku pada hari yg x seberapa nk indah nie....:(
tenkiu kt kekawan yg sudi membce entry kt cni..like klo ske bce

1 ulasan:

  1. xde ulasan la....kesimpulannye...arini aku boring la...hehehe

    BalasPadam

Sila Tinggalkan Komen Disini

Copyrigt@Segala Yang Tercatat diatas adalah untuk Renungan Bersama